Duplázd meg az örömöd!

Jobb adni, mint kapni! – tartja a mondás. De jó érzésedet még tovább fokozhatod, ha olyan ajándékot adsz, amivel még jó ügyeket is támogatsz.

ari.png

Túlzás nélkül állíthatom, hogy mindannyiunk számára ez az az év, amikor duplán oda kell figyelnünk arra, hogy fokozzuk fizikai és érzelmi jólétünket. A kutatások pedig azt bizonyítják, hogy a jótékonykodás nem csak a fizikai és érzelmi jólétet, hanem a boldogság szintünket is megnöveli. Robert Ornstein, pszichológus és az orvos David Sobel a Healthy Plesaures című könyvükben úgy fogalmaznak, hogy mások segítése egyfajta eufória érzettel is jár, erősíti az immunrendszert, növeli a várható élettartamot és az önbecsülésünket is megemeli. Ennek szellemében ajánlok most olyan lehetőségeket, ahol nemcsak remek ajándékokat találsz, hanem megvásárlásukkal  jó ügyeket is támogatsz. 

Fruit of Care

A 2009-ben alapított lévő fruit of care márka egyediségét három alapértékének kombinációja adja: innovatív design, minőségi kézművesség és társadalmi felelősség. Filozófiájuk lényege, hogy a vásárlók ne könyörületből adjanak pénzt használhatatlan termékekért.  Ennek jegyében olyan tárgyakat készítenek és árusítanak, amelyeket profi designerek terveztek és értelmi sérült emberek készítenek el.

fruitofcare.jpg

A tervezésben a magas szintű szakértelem, a megmunkálásban az emberi érintés egyedi lenyomata, a kivitelezésben pedig hátrányos helyzetű embertársaink értékteremtő képessége nyilvánul meg. A webshopjukban natúr kozmetikumok és  gourmet termékek, mellett különféle ajándékcsomagok közül válogathatsz. Sőt, akár még az ajándékaid csomagolását is beszerezheted.

Autistic Art

Az Autistic Art alapítvány missziója, hogy az autizmussal élők életkörülményeit javítsa, elfogadásukat segítse és az ehhez szükséges forrást megteremtse. Az alapítvány civil fenntartású autista lakóotthonokat támogat nemcsak pénzzel, hanem művészeti programokkal is. 

aa.jpg

A művészeti program keretében készült alkotások jelennek meg a különféle, általuk forgalmazott termékeken is. Webáruházukban maszkok, pólók, selyemsálak, uzsonnás táskák éppúgy megtalálhatóak, mint kézműves borok, sörök és csokik, melyeknek címkéjét és/vagy csomagolását autista fiatalok rajzolták. 

Impact Box

Az Impact Box, az impact.design kommunikációs ügynökség társadalmi célú projektje. A válogatás különlegessége pedig az, hogy az ajándékdobozba csak olyan szervezetek és cégek termékei kerülhetnek, melyek nemcsak magas minőségi elvárások szerint készülnek, hanem valamilyen fontos társadalmi küldetést is képviselnek.

ib.jpg

A dobozba a Máltai Szeretetszolgálat műhelyéből került a tea, az ínyencségeket pedig a Banyaerdő és a Baráthegyi Manufaktúra munkatársai készítették vagyis hátrányos helyzetű, fogyatékkal élő vagy megváltozott munkaképességű emberek. Így a doboz megvásárlásával nemcsak a szeretteidnek okozhatsz örömet, hanem ahhoz is hozzájárulsz, hogy a termékek készítőinek még sokáig legyen értelmes és értékteremtő munkára lehetőségük.

Ha tetszett a poszt, csatlakozz a Personal Branding közösségéhez. Klikk ide! 

Mutass többet
Énmárka, személyes márka, personal brand. Ezek a kifejezések ma már sokaknak ismerősen csengenek. De mit jelent ez a fogalom? Milyen szerepe van a karrierünkben? Milyen eredményeket és sikereket hozhat? Milyen eszközök állnak a rendelkezésünkre? Egyáltalán, hogyan fogjunk hozzá?
Megrendelem
süti beállítások módosítása