Történetek képekben
Az Instagram az énmárkád építésére is kiváló terep. Most összegyűjtöttem néhány jó példát a megszokottól, a különösig.
Történetek képekben, ez az Instagram lényege. Persze az sem mindegy, hogyan mondod el a történeted. A szuper képek, a jól azonosítható vizuális világ és a megfelelő hashtagek használata még önmagában nem garancia a sikerre. Ha a képek mögül hiányzik a stratégia, csak egy pillanatra tudod megragadni a figyelmet - vagy még ennyi időre sem. Ezért most hoztam néhány tanulmányozásra érdemes példát, amelyben megvan az a bizonyos x-faktor.
Maxold ki!
A kliséket mindenki szeretné elkerülni, hiszen a cél az egyediség megmutatása. Azonban, előfordul nem egyszer, hogy pont a megszokott sémákat felhasználva valósulha meg ez a cél, mint a Nitch esetében. A Nitch ugyanis semmi mást nem tesz, mint idézeteket oszt meg, persze nem akárkitől és nem is akárhogyan.
Vond be a közönséged!
Sokan hangoztatják a követők és vásárlók bevonásának fontosságát. De kevesen veszik annyira komolyan, mint a ToyShades. Ők ugyanis az Instagram profiljukat a vásárlóikra, pontosabban az ő képeikre alapozták, mivel a napszemüvegeiket ők mutatják be az oldalon.
Egyetlen ötlet!
Joel Strong ügyesen bánik a photoshoppal, ez önmagában még nem hangzik túl izgalmasan. Ezzel maga Strong is tisztában volt, ezért némi humorral kombinálta: híres emberek fejét vágja ki fotókból, majd ezeket hétköznapi emberekről készült fotókra aplikálja. A profilját érdemes felkeresni, a mosolygás garantált.
Vállald magad!
Ismerd meg Baddie Winkle-t! A hölgyet nem éppen a visszafogottság jellemzi és ezt nem is rejti véka alá. Bemutatkozásként a profiljában pusztán annyi szerepel: 1928 óta ellopom a pasidat. Nagyon színes, sőt harsány azonban ez nem pusztán öncélú magamutogatás, ugyanis Baddie vintage boltjának választékát mutatja be ilymódon.
Meghökkentő inspiráció
Dianne Laureyt 26 év házasság után, egy fiatalabb nő miatt elhagyta a férje. Ezért úgy döntött, bosszút áll. Nem is akárhogy. Életmód tanácsadóként a hozzá hasonló megpróbáltatásokkal küzdő nőknek nyújt segítséget. Laurey profilja jól példázza, hogy milyen ereje van a személyes történeteknek.
És, hogy mi a közös az itt bemutatott példákban? Mindannyian tisztában vannak azzal, hogy kit szeretnének megszólítani, milyen közönséget akarnak elérni. Nem félnek különbözni és kiemelkedni a tömegből. Általában pozitívak, játékosak és nem viszik túlzásba a komolyságot. De a legfontosabb mégis az, hogy következetesen és önazonosan felvállalják magukat.
Ha tetszett a poszt, csatlakozz a Personal Branding közösségéhez. Klikk ide!