Egyszerűsíts!

A tervezésnek nem akkor van vége, amikor már nem tudsz mit hozzátenni, hanem amikor már nem tudsz mit elvenni - vallják a minimalista irányzat hívei. Ezt az elvet te is alkalmazhatod, amikor az énmárkádról gondolkodsz.

32-haribo-bears.jpg

A tudatos énmárkaépítés elején a legtöbb problémát az igazán lényeges tartalom vagy éppen üzenet megtalálása szokta okozni. Az üzenet komplex - hiszen senki sem egydimenziós - ötlet és megoldás pedig ezerféle. De ha igazán karakteres énmárkát akarsz építeni akkor meg kell találnod azt a bizonyos egyetlen jellemzőt, üzenetet és kreatív megoldást, amire alapozhatsz. Ehhez pedig el kell távolítani a felesleget. 03-strongermarriagecom-me.jpg

Ráadásul, ahogy Maurice Saatchi - a világ egyik legjobb reklámügynökségének alapítója - is megfogalmazta “Manapság csak a brutálisan egyszerű gondolatok jutnak el az emberekhez. Ezek sokkal könnyebben és gyorsabban terjednek el” Egyébként Saatchi az idézett írásában odáig megy, hogy egyetlen szóba tömörítené az összes mondanivalót. Éppen ezért az egyszerűsítés elvét a későbbiekben, a kommunikáció során sem hagyhatod figyelmen kívül. Természetesen, ez nem könnyű legyen szó egy mondatról, egy márka történetéről, a legfontosabb (verseny) előny megtalálásáról vagy éppen egy (én)márka vizuális megjelenéséről. 

04-adelaide-casino-ladies-poker.jpgHogyan lehet az egyszerű figyelemfelkeltő? Inspirációként, nézzük hogyan teszik ezt a nagyok!

09-bmw-spare-parts.jpg

27-nqskx8m.jpg

35-bank-forum-commerzbank-chaos.jpg

57-mass-education-russian-doll.jpg

bosch.jpg

candisc.jpg

greenpeace-lightbuld.jpg

heinz.jpg

kitkat.jpg

lego-minimal-ads.png

puma.jpg

triceratops.jpg

Mutass többet
Énmárka, személyes márka, personal brand. Ezek a kifejezések ma már sokaknak ismerősen csengenek. De mit jelent ez a fogalom? Milyen szerepe van a karrierünkben? Milyen eredményeket és sikereket hozhat? Milyen eszközök állnak a rendelkezésünkre? Egyáltalán, hogyan fogjunk hozzá?
Megrendelem
süti beállítások módosítása