Alapok egy könyvben

Kértétek. Most itt van. A personal branding alapvető szempontjainak összefoglalása. 2015. január 20-ig egyetlen megosztásért a tiéd lehet. 

enmarka_5.png

Nagyjából másfél hónappal ezelőtt - a blog negyedik születésnapján - sokan kitöltöttétek a kérdőívemet. A válaszadók nagy része (76%) mondta, hogy többet és szívesen olvasna az énmárkázás alapjairól. Akkor fogalmazódott meg bennem, hogy nem csak posztok formájában lenne érdemes a témát körüljárni, hanem valami más formában is. Egyetlen, könnyen olvasható és sokak számára hozzáférhető formában. 

A tartalom és az ötlet megvolt, már csak meg kellett valósítani. Az elmúlt hónapban sokat dolgoztunk, hogy elkészülhessen ez az e-book. És igen, ez esetben indokolt a többes szám, hiszen a blog.hu csapata nélkül nem ment volna. Ezért itt is szeretném megköszönni a támogatásukat. Különösen Grafl Jánosnak, a fantasztikus designért, Polgár Zolinak a programozásért és Sára Lacinak pedig azt, hogy habozás nélkül a könyv ötlete mellé állt.markaepites.pngÉs hogy kinek ajánlom a könyvet?

Annak, aki még csak most kezdene az énmárkája tudatosabb építéséhez. Annak, aki már belekezdett, de rendszerezné a tudását. Annak aki úgy érzi, hogy nem csak az számít, hogy hol dolgozik, hanem az is, hogy ki ő és mit gondolnak, mit beszélnek róla. Nekik hasznos szempontokat vagy éppen saját meglátásaik megerősítését adhatja ez a könyv. 

Az e-bookot innen tudod letölteni.

Mutass többet
Énmárka, személyes márka, personal brand. Ezek a kifejezések ma már sokaknak ismerősen csengenek. De mit jelent ez a fogalom? Milyen szerepe van a karrierünkben? Milyen eredményeket és sikereket hozhat? Milyen eszközök állnak a rendelkezésünkre? Egyáltalán, hogyan fogjunk hozzá?
Megrendelem
süti beállítások módosítása