Az első kattintás

A közösségi oldalakon - különösen a Linkedinen - elképesztően egyszerű a szakmai kapcsolataidat bővíteni, hiszen egy kattintással bárkit ismerősnek jelölhetsz. Azonban az első kattintás sok mindent meghatároz.

kapcsolatepites1.jpg

A Linkedin rendszere igen praktikus. Kiválasztod kivel szeretnél kapcsolatba lépni, kattintasz és a rendszer már küldi is az üzenetet, a szabványszöveggel “I’d like to add you to my professional network on LinkedIn.” Azonban pont ez az egyszerűség az, ami sok esetben megakadályozza a kapcsolatfelvételt vagy a tényleges kapcsolat megalapozását. 

kapcsolatepites.jpg

Ugyanis nagyon nem mindegy, hogy pusztán az ismerőseid száma emelkedik - ha egyáltalán elfogadja a másik jelölést - vagy tényleges kapcsolatokat építesz. Ha ez az utóbbi lényeges szempont számodra akkor ne használd a szabvány szöveget, hanem írj személyre szóló üzenetet. Ezzel az egyszerű lépéssel nem pusztán a jelölés elfogadásának valószínűsíted, hanem fel is hívod magadra a figyelmet, mivel a többség nem használja ki ezt a lehetőséget.

Képek: innen és innen.

Mutass többet
Énmárka, személyes márka, personal brand. Ezek a kifejezések ma már sokaknak ismerősen csengenek. De mit jelent ez a fogalom? Milyen szerepe van a karrierünkben? Milyen eredményeket és sikereket hozhat? Milyen eszközök állnak a rendelkezésünkre? Egyáltalán, hogyan fogjunk hozzá?
Megrendelem