Legyél anti-influenszer!

A fickó, aki lekoptatta az influenszereket és megalkotta az anti-influenszer fogalmát.

nicchi.jpg

Joe Nicchi azon színészek egyike Los Angelesben, akik az áttörésre várnak. Kisebb, nagyobb szerepeket ugyan már kapott, de ez közel sem elég arra, hogy a családját eltartsa belőle. Amíg pedig a világhírnév várat magára, mozgó fagyis bódét vezet. A történetben eddig semmi különös nincs, hiszen Kaliforniában ezrével találunk hozzá hasonló helyzetben lévő színészeket. Azonban Nicchi néhány nap alatt híressé vált. A hírnevet pedig nem egy főszerep hozta meg számára, hanem ironikus módon egy Instagram poszt.

Ugyanis a fagylaltos kocsi meglehetősen fotogén külsővel rendelkezik, amire egyre több - pusztán a követőiből élő - influenszer és néhány televíziós személyiség is felfigyelt. Ezzel még önmagában nem is lenne probléma. A gondok akkor kezdődtek, amikor ezek az emberek fizetség helyett, ingyen fagyit szerettek volna. Azzal érvelve, hogy az általuk készített, majd az Instagramra posztolt fotó jóval többet ér, mint a négydolláros fagyi.

nincs_ingyen_ebed.png

Nicchi pedig annyira megelégelte a helyzetet, hogy eldöntötte az ingyen fagyit kérő influenszereknek dupla árat kell fizetniük. És, hogy a döntés ne maradjon titokban a fagylaltos kocsira egy táblát készített, aminek a fotóját az Instagramra is posztolta. A képre pedig az internet népe és a sajtó is felfigyelt. A The Guardian-nak Nicchi így nyilatkozott:

Mi anti-influenszer influenszerek vagyunk... Furcsa, de egyben tényleg vicces. Bízom benne, hogy ez más vállakozásokat is arra inspirál, hogy elutasítsák ezt a lehetőséget és lekoptassák őket.

A történet több kérdést is felvet. Többek között azt, hogy az ingyen ebéd - ez esetben az ingyen fagyi - valóban jár-e az influenszereknek? De azon is érdemes elgondolkozni, hogy mire és hogyan szeretnénk használni az Instagram által kínált lehetőségeket. A szolgáltatásunkat, termékünket, teljesítményünket megmutatva, az értékeink mellett elköteleződve egy erős énmárkát építünk, anti-influenszerekké válunk vagy inkább az ingyen ebédre, az ingyenes termékmintákra hajtunk és influenszerekként töltjük a napjainkat. Te melyiket választod?

Ha tetszett a poszt, csatlakozz a Personal Branding közösségéhez. Klikk ide!

Képek: CVT Soft Serve

Mutass többet
Énmárka, személyes márka, personal brand. Ezek a kifejezések ma már sokaknak ismerősen csengenek. De mit jelent ez a fogalom? Milyen szerepe van a karrierünkben? Milyen eredményeket és sikereket hozhat? Milyen eszközök állnak a rendelkezésünkre? Egyáltalán, hogyan fogjunk hozzá?
Megrendelem