Trónok harca kimaxolva

Ki ne szeretne egy morzsát a Trónok harca legendájából? A legötletesebb márka együttműködések egy csokorba szedve.

thrones-feature-1-637x397.png

A márka együttműködések története több évtizedre nyúlik vissza, és ha jobban belegondolunk ez az előképe a manapság csak influenszer-marketingként emlegetett időleges társulásoknak is. Sajnos ez utóbbi együttműködések esetében a legtöbben egy jó fotóban vagy termék tesztekben gondolkoznak. Éppen ezért érdemes időnként néhány pillantást vetni arra, hogy a nagyok hogyan csinálják ezt olyan terepen, ahol ennek már hagyományai vannak. Már csak azért is, mert inspirációként szolgálhatnak a saját márkád építésekor, amikor éppen együttműködésen vagy éppen egy influenszer bevonásában gondolkozol. 

Ahogy már megszokhattuk az együttműködésekben rejlő lehetőségeket rendszerint maximálisan kiaknázza a Trónok harca marketing csapata és ez most a záró évad esetében sem történt másképp. De nem is szaporítom tovább a szót, nézzük mi van a termék teszteken és a pr-képek világán túl. Mutatom is a kedvenceimet. Elsőként az Adidassal kötött megállapodás eredményét. Ennek jegyében az Adidas hat új cipőt dobott piacra Westeros színeiben, köztük a Starkoknak, a Lannistereknek és az Éjjeli őrségnek dedikálva, a Targaryen háznak pedig rögtön kettő is jutott. 

adidasgot.jpg

Az Urban Decay kozmetikai márka egy teljes termékcsaláddal örvendeztette meg a rajongókat, hogy semmiképp se legyenek bajban, ha kedvenc szereplőiknek szeretnék sminkelni magukat.

Persze, hogy éhesek se maradjunk a Trónok harca hivatalos partnerei között megtaláljuk az Oreot is, akik az utolsó évad tiszteletére, egy rövid időre lecserélték a kekszek mintáit.

Manapság a közösségi média felületei sem maradhatnak ki egy igazán átgondolt kampányból. A Twitter speciális hashtagekkel készült az alkalomra.

twitter_got.jpg

 

Egy kakkuktojás a listán, akarom mondani sárkánytojás. Mivel a Deliveroo csapata nem szerepel a hivatalos együttműködő partnerek listáján. Őket csak inspirálta az ikonikus sorozat, ezért egykilós csokitojásokat pontosabban sárkánytojásokat dobott a piacra a közelgő húsvéti ünnepekre.

 

Az eddig bemutatott példák olyan együttműködések voltak, ahol a kollaboráció eredményeképp új termékek születtek, de ez nem elengedhetetlen feltétele két márka társulásának. A végére hagytam a legmeglepőbb és talán legötletesebb együttműködést. Ennek keretében a Vörös Kereszt önkéntes véradásra buzdította a sorozat rajongótáborát.  

Ha tetszett a poszt, csatlakozz a Personal Branding közösségéhez. Klikk ide

Mutass többet
Énmárka, személyes márka, personal brand. Ezek a kifejezések ma már sokaknak ismerősen csengenek. De mit jelent ez a fogalom? Milyen szerepe van a karrierünkben? Milyen eredményeket és sikereket hozhat? Milyen eszközök állnak a rendelkezésünkre? Egyáltalán, hogyan fogjunk hozzá?
Megrendelem