Két legyet egy csapásra!

Shibu PG minimalista logói két különböző elem felhasználásával születtek, ráadásul magánszorgalomból. A végeredmény pedig igen csak figyelemre méltóra sikeredett.

enmarka.png

A logód a márkád egyik eleme, egy olyan része, ami segíti a felismerhetőséget, a megjegyezhetőséged, az azonosíthatóságot. Lehet szöveges, grafikus vagy éppen a kettő vegyítése. Akár a tevékenységedet is megjelenítheti, így kerül az építész logójába a házacska vagy éppen a kertészébe a gereblye. Azonban ez egyáltalán nem alapkövetelmény, e nélkül is lehet tökéletes egy logó - gondolj csak az Apple vagy Windows logójára.

Ezzel együtt is, a legtöbben olyan logót szeretnének, mely bemutatja a tevékenységüket. Ez pedig gyakran az  egyediség rovására megy, a végeredmény sablonossá válik. Persze a kivétel erősíti a szabályt, mint ahogy ezt Shibu PG sorozata is bizonyítja. Az indiai grafikus ebben a projektjében két különböző elem felhasználásával tervezett, olyan minimalista logókat, melyek a cég tevékenységére is utalnak. A projekt ráadásul nem megrendelésre, hanem magánszorgalomból született. Így minden megkötéstől mentesen szárnyalhatott a tervezői fantázia. Remek logók születtek és emellett a projekt a grafikus énmárkájának sem tett rosszat, hiszen a végeredmény igen csak figyelemre méltóra sikeredett.

self_brand.jpg

self_brand_1.jpg

self_brand_10.jpg

self_brand_2.jpg

self_brand_3.jpg

self_brand_4.jpg

self_brand_5.jpg

self_brand_6.jpg

self_brand_7.jpg

self_brand_8.jpg

self_brand_9.jpg

Ha tetszett a poszt, csatlakozz a Personal Branding közösségéhez. Klikk ide!

Képek: innen.

Mutass többet
Énmárka, személyes márka, personal brand. Ezek a kifejezések ma már sokaknak ismerősen csengenek. De mit jelent ez a fogalom? Milyen szerepe van a karrierünkben? Milyen eredményeket és sikereket hozhat? Milyen eszközök állnak a rendelkezésünkre? Egyáltalán, hogyan fogjunk hozzá?
Megrendelem