Ülj fel a trendre!
Általában nem érdemes a trendeket vakon követni, de van amikor éppen az aktuális témák felhasználásával erősítheted a márkádat.
A napokban 1,1 millió fonttért árverezték el a rejtőzködő graffitiművész egyik képét New Yorkban. Bansky most sem hazudtolta meg magát, húzott egy váratlant. Miután elkelt a Lány Léggömbbel című alkotás, Bansky a festménye megsemmisítette önmagát.
A ledarálás így most már a műalkotás részévé vált. Olyannyira, hogy bár a korábbi vételár is rekordárnak számított, most hozzáértők szerint a mű értéke megduplázodott. Egyébként az akció előkészületeiről Bansky egy videót is közzétett az oldalán.
View this post on Instagram
Bansky meglepő performansza önmagában is figyelemre méltó, de talán még ennél is érdekesebbek a reakciók. Hiszen jól példázzák, hogy egy aktuális beszédtéma vagy hír felhasználásával hogyan lehet a saját márkájukat erősíteni. A leggyorsabban a McDonalds kommunikációs csapata reagált, de bőven akadtak követőik. Nézzük a legjobbakat!
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
Ha tetszett a poszt, csatlakozz a Personal Branding közösségéhez. Klikk ide!