Játék a nevekkel

Mindennapos esemény, hogy valamelyik híresség együttműködési megállapodást köt valamelyik márkával. De vajon mi lenne, ha ezek az együttműködések a megszokottnál sokkal szorosabbak lennének?

screen_shot_2018-08-21_at_15_10_44.png

A londoni szabadúszó kreatív Freddie Smithson, aki az Instagramon a "freddiemade" nevet használja, eljátszott a gondolattal: milyen lenne, ha ezek a márka kollaborációk a megszokottnál is szorosabbak lennének? A fantáziajáték pedig olyan jól sikerült, hogy néhányat rögtön meg is valósított.

Az eredmény pedig igazán viccesre sikeredett. Smithson képzeletbeli együttműködései szellemesen játszanak a nevekkel is. De nem is szaporítom tovább a szót, inkább mutatom Smithson pszeudó-márkáit. Smithson fantázia világában Meryl Streep egy utcai divatra szakosodott céggel köt együttműködést, Meryl Street márkanév alatt:

 meryl_streep.png

 Az Oscar- és Golden Globe díjas Judi Dench, a Burberryvel fűzte szorosabbra a szálakat

judi_dench.png

Matthew Perry színész és Katy Perry énekes alkotják a "Perry" pszeudo márkát:

perry.png

Trump amerikai elnök a "The Off-White House" kampány arca

trump_enmarka.png

Miközben Smithson kollázsain jót nevetünk, talán azon is érdemes elgondolkozni, hogy milyen szorosra érdemes fűzni egy-egy ilyen megállapodás kereteit: Mihez és milyen feltélekkel adod a neved és nem csak egy adott együttműködés kapcsán?

Ha tetszett a poszt, csatlakozz a Personal Branding közösségéhez. Klikk ide!

Mutass többet
Énmárka, személyes márka, personal brand. Ezek a kifejezések ma már sokaknak ismerősen csengenek. De mit jelent ez a fogalom? Milyen szerepe van a karrierünkben? Milyen eredményeket és sikereket hozhat? Milyen eszközök állnak a rendelkezésünkre? Egyáltalán, hogyan fogjunk hozzá?
Megrendelem