Profi névjegyek

Egy jó névjegykártyának igazából csak néhány szempontnak kell megfelelnie: legyen jól olvasható, a papír jó minőségű, informatív és lehetőleg egyedi. Nézzük, hogy oldják meg ezt a feladatot a profik, amikor saját névjegykártyájukról van szó. 

psycho.jpg

A profik csapata jelen esetben kommunikációs ügynökségeket jelent. Ügynökségeket, akik a világ legerősebb márkáival dolgoznak - mint például a Virgin, az Apple vagy a Coca-Cola. Nézzük milyen koncepció mentén tervezték meg saját névjegykártyájukat. 

kreativ_nevjegy_6.jpg

Minőség és elegancia. Ez az a két minőség, amit érvényesíteni kívánt a Tag Collective a kártya tervezésénél. 

kreativ_kartya.jpg

Feltűnő és különleges. A SNASK cages kártyáját ez jellemzi. A rózsaszín és arany párosítása sok mindennek nevezhető, de megszokottnak biztosan nem. 

cinqpartners.jpg

Letisztult és mégsem sablonos. A CinQPartners három kreatív fickó laza szövetsége, nevük egyébként arra az 5 lépésese metódusra utal, ami alapján dolgoznak. Ha jobban szemügyre veszed a kártyád láthatod, hogy az i és n betű nem más, mint egy elforgatott ötös. 

nevjegy.jpg

Középpontban a logó. Akinek ambigramma a logója, mint az Omelet ügynökségnek, annak a névjegye tervezésekor nem kell sokat törnie a fejét.

kreativ_nevjegy.jpg

Perszonalizáció. A személyre szabásról sokat hallunk mostanában. A Modern Dog Design Co. ezt egy egyszerű névjeggyel és egy fekete filctoll segítségével oldja meg. Ugyanis átadás előtt, helyben készül a kártya-dekor. Ráadásul egy speciálisan neki készült rajzot ki akarna kidobni?

aurora-cards.png

Stílusminta. Ez a stílus jellemzi az Aurora munkáit és így a kártyáit is.  

kreativ.jpg

Hatásos, de nem feltűnő. Míg az előző ügynökség saját stílusára helyezte a hangsúlyt, a Tank Design tudatosan pont az ellenkezőjére játszik: nem akarják elkötelezni magukat egyetlen stílus mellett.

tricota_nevjegy.jpg

Kettőség. Buenos Aires-i Tricota egyszerre működik kommunikációs és design cégként. Ezt a kettősséget hangsúlyozzák perforált névjegyükkel és kétféle logójukkal. 

kreativ_nevjegykartya_11.jpg

Minimalizmus és időtlenség. Az Eleven eredeti névjegye 15 évig volt használatban és csak néhány éve tervezték újra. A letisztultságon nincs is mit csodálkozni, ha tudjuk, hogy többek között az Apple is szerepel az ügyféllistájukon.

Mutass többet
Énmárka, személyes márka, personal brand. Ezek a kifejezések ma már sokaknak ismerősen csengenek. De mit jelent ez a fogalom? Milyen szerepe van a karrierünkben? Milyen eredményeket és sikereket hozhat? Milyen eszközök állnak a rendelkezésünkre? Egyáltalán, hogyan fogjunk hozzá?
Megrendelem