A magyar, aki jó versenyt akar

Nem vagyok Rob a Pop, csajok, satöbbiből – aki folyamatosan top 10-es listákat gyárt -, de ha mégis csak készítenék egy listát a 10 kedvenc (én)márkámról, akkor Bojár Gábor biztosan benne lenne.

bojar_gabor.jpg

A fellazuló szocializmus félmaszek társulásából multivá nõtt szoftvercég, a Graphisoft alapítója mindazon tulajdonságok birtokosa, amik egy erős személyes márkához szükségek. 

A fizikusból lett vállalkozó teljesítménye vitathatatlan, nem csinál titkot értékrendjéből, hitelesen és következetesen vállalja véleményét. És persze saját személyiségét is, finom humorral és öniróniától sem mentesen. De számomra legszimpatikusabb tulajdonsága, hogy pontosan felismeri saját korlátait is, tisztában van személyes képességeinek határaival. Nem akar – és nem akart – túl nyújtozkódni a saját területén. Ismertségét (és elismertségét) arra használja, amiben a legerősebb: a vezetési és a vállalkozói kultúra jobbá tételére, a jó verseny eszméjének hirdetésére.

Éppen ezért ajánlom hétvégi moziként, egy másfél évvel ezelőtt elhangzott előadását, melyben beszél arról, hogy miért lett vállalkozó, milyen hibákat követett el vezetőként, de legfőképp arról, milyen a jó vezető és kiből lesz jó vállalkozó. Akkor is érdemes meghallgatnod az előadását, ha nem vágynál vezetői vagy vállalkozói babérokra.

Mutass többet
Énmárka, személyes márka, personal brand. Ezek a kifejezések ma már sokaknak ismerősen csengenek. De mit jelent ez a fogalom? Milyen szerepe van a karrierünkben? Milyen eredményeket és sikereket hozhat? Milyen eszközök állnak a rendelkezésünkre? Egyáltalán, hogyan fogjunk hozzá?
Megrendelem