Egy kérdés, három eset

Hogyan mutassuk be magunkat és a munkánkat? Alapkérdés, ha személyes márkázásról van szó. A kérdés klasszikus, a megoldások szokatlanok. 

screen_shot_2015-07-04_at_10_12_53.png

A világ legkisebb portfoliója

Michael Lester ötlet-vezérelt designként jellemzi tevékenységét. Amíg nincs meg az egyetlen, végletekig lecsupaszított gondolat addig nem kezd hozzá a tervezéshez. Ezt a sajátos munkafolyamatot próbálta modellezni bemutatkozó anyagában is. Az énmárkázásban is hasznosítható az elképzelése: Mi a legmarkánsabb alaptulajdonságod, hogyan foglalnád össze egyetlen mondatban? 

Aki kinyomtatta az internetet

Manapság a legtöbb print kiadvány digitálisra vált. Eva Zar (divattervező), Maximilliam Mauracher segítségével megfordította a folyamatot. Képernyőfotókból állított össze egy 70 oldalas könyvet. A képeket pedig mi más foghatná össze mint egy MacBook Pro-t imitáló borító. A tanulság? Merj szembe menni a trendekkel, ha ez jobban szolgálja a céljaidat.

Termékelhelyezés felsőfokon

Egy kis irónia soha sem árt - gondolhatta Mike Melia amikor kitalálta projektjét. És milyen igaza volt. Míg Eva Zar megfordította az uralkodó trendet, Mellia inkább csavart rajta egyet. A selfie-zést emelte egy magasabb szintre. Önportréit aplikálta ikonikus amerikai árukra, plakátokra. Majd az önarcképével ellátott termékeket a szupermarketek polcaira csempészte, a plakátjait pedig szerte a városban kiragasztotta. 

Képek: inneninnen, innen, innen.

Mutass többet
Énmárka, személyes márka, personal brand. Ezek a kifejezések ma már sokaknak ismerősen csengenek. De mit jelent ez a fogalom? Milyen szerepe van a karrierünkben? Milyen eredményeket és sikereket hozhat? Milyen eszközök állnak a rendelkezésünkre? Egyáltalán, hogyan fogjunk hozzá?
Megrendelem