Mennyi az elég?

Önismeret nélkül nem lehet erős és hiteles énmárkát építeni. De vajon milyen színtű önismeret elégséges ehhez?

screen_shot_2015-04-23_at_18_42_29.png

Saját személyes és szakmai tulajdonságaink és képességeink ismerete nélkül nem lehet hiteles énmárkát építeni. Hiszen az énmárkázás folyamatának célja, hogy ezeket a jellemzőket a számodra fontos embereknek következetesen és konzisztensen bemutasd. De mennyi önismeret elég ahhoz, hogy valóban biztos alapjaid legyenek? Ha a legfontosabb három alapkérdésre tudsz válaszolni, akkor már jó úton jársz: screen_shot_2015-04-23_at_18_46_35.png

1. Mi az erősségedMindenkinek vannak, olyan képességei vagy személyiségjegyei, melyekben különösen jó és jellmzőek ráMik ezek

2. Mi a gyengeséged? A gyengeségeid, legalább olyan fontosak, mint az erősségeidAz, hogy ismered és beismered a gyengeségeid - ahelyett, hogy elrejtenéd őket saját magad elől is - rendkívül fontos. Az egy másik kérdés, hogy mit kell tenni velük. 

3. Miben vagy a legtehetségesebbMi az, amiben jobb vagy, mint bárki más? Hogyan használod a munkádban? Az az miért érdemes veled dolgozni, a te szolgáltatásodat, termékedet megvásárolni?screen_shot_2015-04-23_at_18_36_34.png

Természetesen ezek csak a legalapvetőbb kérdések a listát még lehet bővíteni. És, hogy milyen mélységben szükséges ismerni a válaszokat? Akkor rendelkezel elég információval, ha megtudsz írni egy használati utasítást magadról.

Ha elsőként értesülnél az új bejegyzésekről, klikk a jobb felső sarokba, a "követem" gombra.

Képek: innen.

Mutass többet
Énmárka, személyes márka, personal brand. Ezek a kifejezések ma már sokaknak ismerősen csengenek. De mit jelent ez a fogalom? Milyen szerepe van a karrierünkben? Milyen eredményeket és sikereket hozhat? Milyen eszközök állnak a rendelkezésünkre? Egyáltalán, hogyan fogjunk hozzá?
Megrendelem