Nem közönséges levelek

A hírlevél (írás) egyre népszerűbb és valóban jó eszköz akár az énmárkád építéséhez is. De mint mindent ezt is lehet jól és kevésbé jól csinálni. 

screen_shot_2015-04-02_at_19_58_33.png

A hírlevéllel legtöbbünknek nincsenek igazán jó tapasztalatai. Feliratkozunk - ha és egyáltalán - és aztán sokszor csalódunk a gyengécske tartalom, a rettenetes forma vagy éppen mind a kettő miatt. Most mutatom azt az ötöt, melyben még soha sem csalódtam. Kedvenceimet amiket talán te is örömmel nyitogatnál. 

Think Clearly

Mathias Jakobsen kézzel rajzolt hírlevele tulajdonképpen mini coachingként is megállná a helyét. Ha Austin Kleont kedveled, az ő munkáit is bírni fogod. 

think_clearly.jpg

Hoefler&Co.

A tipográfia csodálatos terület. A legszebb betűket ők küldik.

hoefler.png

The Digital Pigeon

A Digitális Galambok adatvizualizációval foglalkoznak. A design és az adatok találkozása mindig izgalmas.

digitalis_galamb.png

How to Have an Idea

Frank Chimero profi designer, amatőr emberi lény és intelligens idióta. Mindig találok új szempontot.

how_to_have_an_idea.png

Lost Image Desk

Heti hírlevél. A különleges képekkel. Szuper vizuális inspiráció.

lost_image_desk.png

Kép: innen.

Mutass többet
Énmárka, személyes márka, personal brand. Ezek a kifejezések ma már sokaknak ismerősen csengenek. De mit jelent ez a fogalom? Milyen szerepe van a karrierünkben? Milyen eredményeket és sikereket hozhat? Milyen eszközök állnak a rendelkezésünkre? Egyáltalán, hogyan fogjunk hozzá?
Megrendelem