Újítás a Linkedinen

Az elmúlt egy-két hónapban néhány kiválasztott felhasználó publikálási jogot kapott a Linkedinen. Az újítás következtében blogként is funkcionálhat egy-egy profil.

linkedin_publikalas.jpg

A publikált posztokról az ismerősök értesítést kaphatnak valamint a jobb felső sarokban, külön kiemelt tartalomként - ajánlott cikként - is megjelenik a bejegyzés. Az újítás várható volt, hiszen már többször esett szó arról, hogy a Linkedin növelni szeretné a hasznos tartalmak arányát és nem pusztán digitális önéletrajzi gyűjteményként üzemelni. 

Pillanatnyilag a lehetőség nem mindenki számára nyitott, azonban valószínűsíthető, hogy egyre többek számára elérhető lesz a nem oly távoli jövőben. Addig is érdemes elgondolkoznunk: érdemes-e az oldal nyújtotta lehetőséget kihasználni? Erre a kérdésre még nincs egyértelmű és mindenkire érvényes válasz. Valószínűleg nem is lesz, hiszen  számos egyéni változótól - tartalom, cél, meglévő kapcsolati háló, stb. - függ a dolog. 

Néhány megfontolandó szempont azonban akad, mely segíthet (nemcsak a Linkedin, hanem bármilyen online felület esetében): Vajon itt éred el a leghatékonyabban a számodra fontos embereket? Elérsz-e olyanokat, akiket eddig (a már meglévő felületeiden) nem? Képes vagy releváns tartalmat szolgáltatni? Van-e elég kapacitásod a rendszeres posztolásra? Van-e bármilyen pozitív hozadéka számodra - például a céges blog mellett itt végre saját névvel jelenthetsz meg? A kérdéssor bővíthető, de talán ezek a legfontosabbak. Végezetül még egy utolsó kérdés: te posztolnál a Linkedinen?

Képek: innen.

Mutass többet
Énmárka, személyes márka, personal brand. Ezek a kifejezések ma már sokaknak ismerősen csengenek. De mit jelent ez a fogalom? Milyen szerepe van a karrierünkben? Milyen eredményeket és sikereket hozhat? Milyen eszközök állnak a rendelkezésünkre? Egyáltalán, hogyan fogjunk hozzá?
Megrendelem