Doktor Twitter

Az jövő orvoslása, ezen belül is az orvos-beteg viszony változása - az új technológiák és az internet hatására  -rendkívül izgalmas téma. Az izgalmak ellenére, ez tulajdonképpen csak apropója a mai posztnak. Már egy ideje figyelemmel követem dr. Meskó Bertalan tevékenységét.

mesko_berci.jpg

Kiemelkedő teljesítményének ugyanis elválaszthatatlan része az online tevékenysége az, ahogy információszerzésre, tudásmegosztásra, közösségépítésre használja a netet. A személyes márkaépítés angolszász irodalmában gyakran javasolják az online közösségépítés fontosságát, azonban ritkán merészkednek túl az "engaging" szó emlegetésén és még ritkábban szolgálnak gyakorlati tanácsokkal vagy annak részletezésével, mit is jelent ez a gyakorlatban. Most azonban nem könyvekben, hanem egy létező, sikeres példán követhetjük nyomon a folyamatot

Meskó Berci online jelenléte kiváló példája, hogyan lehet értékes közösséget és erős személyes márkát építeni, akár egy olyan konzervatív területen is, mint az orvoslás. Sorolhatnám ennek bizonyítékait. Azt, hogy angol nyelvű orvosi blogját már zsinórban negyedszer választották a világ legjobb orvos technológiai blogjának, vagy az igen népszerű Webicina weboldalt, mely száznegyven témában, húsz nyelven nyújt információkat a látogatóknak. És akkor még a világviszonylatban egyedülálló egyetemi kurzusáról nem is szóltam semmit. De ahelyett, hogy tovább szaporítanám a szót inkább átadom a fiatalembernek, akit külföldön csak "doktor Twitterként" emlegetnek. Érdemes megnézni az előadását és nem csak a témában rejlő érdekességek miatt.

Mutass többet
Énmárka, személyes márka, personal brand. Ezek a kifejezések ma már sokaknak ismerősen csengenek. De mit jelent ez a fogalom? Milyen szerepe van a karrierünkben? Milyen eredményeket és sikereket hozhat? Milyen eszközök állnak a rendelkezésünkre? Egyáltalán, hogyan fogjunk hozzá?
Megrendelem