Simplicity

"Ma a Wall Street Journal egyetlen oldalán annyi információ található, mint amivel egy 16. századi ember egész élete alatt találkozott. Miközben az agyunk befogadó képessége nem növekedett ilyen arányban. Ezért a szelekciós mechanizmus tökéletesítével reagált az információ dömpingre"- hangzott el azon a workshopon, ahol a napokban jártam.

life-and-movies-in-pictograms_fb.jpg

Ebből a kijelentésből az is következik, hogy üzeneteink célba juttatásához nagyon pontosan kell célozzunk és minél inkább leegyszerűsíteni, könnyen értelmezhetővé tenni a mondanivalónkat, hogy fennakadjon azon a bizonyos rostán. Persze ez nemcsak a kommunikációs szakemberek számára feladat, hanem mindenkinek fejtörést okoz, aki tudatosan szeretne kommunikálni vagy éppen a személyes márkáját építeni. 

Az említett tételt valószínűsíthetően komolyan vette a milánói illetékességű H-57 kreatív ügynökség is, amikor minimalista piktogramokba foglalt történeteket és életeket. A végeredményt a nem rég megjelent "Life in five seconds" című könyvükben is megtekinthetitek (ami egyébként remek karácsonyi ajándék lehet). És persze felvetődik a kérdés is: vajon össze tudnád foglalni a személyes márkád jellemzőit ebben a formában?

 

4025286a936877976386dd7e2d3feb24.jpg

caesar.jpg

life-and-movies-in-pictograms_10.jpglife-and-movies-in-pictograms_4.jpg

life-in-fiveseconds-3-900x537.jpg

life-in-fiveseconds-4.jpg

life-in-fiveseconds-5.jpg

life-in-fiveseconds-6.jpg

lifeinfive_large_verge_medium_landscape.jpg

Mutass többet
Énmárka, személyes márka, personal brand. Ezek a kifejezések ma már sokaknak ismerősen csengenek. De mit jelent ez a fogalom? Milyen szerepe van a karrierünkben? Milyen eredményeket és sikereket hozhat? Milyen eszközök állnak a rendelkezésünkre? Egyáltalán, hogyan fogjunk hozzá?
Megrendelem