Egy dolog

A megjelenés, az öltözködés úgyanúgy elválaszthatatlan része a személyes márkának, mint a beszéd stílus.

szemelyes_marka_es_oltozkodes_1.jpg

“Régóta lelkesen olvasom a blogodat, azonban az öltözködés és a személyes márka összefüggéseiről semmit sem találtam. Ez a probléma pillanatnyilag nagy gondot okoz nekem. Munkahelyet váltottam és az új helyen elég szigorúak az öltözködési előírások. A szabályokat muszáj betartanom, de nem szeretnék pont ugyanolyan lenni, mint a többiek. Van valamilyen javaslatod a probléma megoldására?”

Azt hiszem az adott szakmai közeg, írott vagy íratlan öltözködési szabályainak betartása  a saját stílusunk megtartása mellett, sokakat foglalkoztató dilemma. (Ha abban a szerencsés helyzetben vagy, hogy bármit viselhetsz, akkor is érdemes tovább olvasnod.) Ezért is döntöttem úgy, hogy itt a blogon válaszolok az emailben feltett kérdésre (természetesen a feladó beleegyezésével).

A megoldás, hogy mindig legyen rajtad egy valami karakteres dolog, ami megjegyezhető vagy épp beszédtéma lehet. Gondolj csak Madeleine Albrightra, akinek a diplomáciai élet szigorú előírásai között is sikerült valami jellegzetességet beépítenie a megjelenésébe. Teljesen mindegy, hogy mi ez. Lehet valamilyen kiegészítő, táska, sál, vagy egy bross, mint az említett Albright esetében. De lehet a cipőd, egy szín vagy valamilyen minta is, ami mindig megjelenik az öltözédeken, a tárgyaidon. A lehetőségek végtelenek.

Neked van valami jellegzetesség a megjelenésedben? 

 

Mutass többet
Énmárka, személyes márka, personal brand. Ezek a kifejezések ma már sokaknak ismerősen csengenek. De mit jelent ez a fogalom? Milyen szerepe van a karrierünkben? Milyen eredményeket és sikereket hozhat? Milyen eszközök állnak a rendelkezésünkre? Egyáltalán, hogyan fogjunk hozzá?
Megrendelem