Visszautasítás terápia

Nemcsak az erősségeket, hanem a kevésbé kívánatos tulajdonságokat is a személyes márka részévé lehet tenni. Ahogy mondani szokták, kissé közhelyesen a hátrányból is lehet előny. Számos történet bizonyította már ezt a tételt és most itt egy újabb Jia Jiang sztorija. 

szemelyes_marka.jpg

A kezdő, texasi vállalkozó befektetőt keresett és ahogy már nem egy emberrel előfordult a pénzember végül nemet mondott. A visszautasítás úgy fájt, mintha a Télapó elszaladt volna az ajándékommal, valahogy így jellemezte a helyzetet Jia Jiang. 

Jing miután feldolgozta a történteket rájött, hogy a saját és a vállalkozása sikerét igencsak akadályoza az, hogy rettenetesen fél a visszautasítástól és ez bizonytalanná teszi. A magabiztosság pedig elengedhetetlen a sikerhez.A dolog nem hagyta nyugodni, míg nem rátalált Jason Connely módszerére. Ez alapján megalkotta a saját terápiáját: 100 napon keresztül olyan vicces és meglepő kérésekkel szólít meg idegen embereket, melyeknél majdnem biztos a visszutasítás. Az eseményeket rögzíti és kommentárjai kíséretében a blogjában közzéteszi. 

Persze olyan is van, hogy a leglehetetlenebb kérést sem utasítják vissza:

Jelenleg a 17. napnál tart és az eredmények ígéretesek: az önbizalma és az ismertsége is növekszik. Jia Jing naplóját itt követheted.

Te hogyan fordítod meg a vesztesnek látszó helyzeteket?

Mutass többet
Énmárka, személyes márka, personal brand. Ezek a kifejezések ma már sokaknak ismerősen csengenek. De mit jelent ez a fogalom? Milyen szerepe van a karrierünkben? Milyen eredményeket és sikereket hozhat? Milyen eszközök állnak a rendelkezésünkre? Egyáltalán, hogyan fogjunk hozzá?
Megrendelem