Marketoonist

Mi az, ami megkülönböztet másoktól? Erre elég jó választ sikerült találnia Tom Fishburne-nek. Fishburne egyike vol t a Harvard Business School több száz marketing hallgatójának.  

TomFishburne.jpg

Tanulmányai mellett, szabadidejében rajzolgatott. Majd az iskola elvégzése után úgy gondolta, hogy remek lenne a szakmáját (marketinges) és a hobbiját (karikatúrák és rajzfilmek készítése) ötvözni. Tehát megalapította saját marketing cégét, mely kizárólag rajzos kampányokat készít. Erre utal a "marketoonist kifejezés is, melyet a marketing és a cartoonist szavak összevonásával alkotott meg. 

Blogot is indított a hírverés kedvéért, ahol egy-egy rajz kíséretében, szakmai álláspontját mutatja be az érdeklődőknek. "Ha egy kép többet mond ezer szónál, akkor egy rajz (képregény) többet mond ezer unalmas Power Point prezentációnál" - állítja Fishburne. Erről magad is meggyőződhetsz, ha végigpörgeted az alábbi képeket vagy ellátogatsz a blogjára. Marketingtudomány humorral és példaértékű énmárkaépítés egy helyen. énmárka6.pngénmárka5.pngénmárka10.pngénmárka4.pngénmárka7.pngénmárka9.pngénmárka3.pngénmárka11.pngénmárka14.pngénmárka13.pngénmárka2.png

Mutass többet
Énmárka, személyes márka, personal brand. Ezek a kifejezések ma már sokaknak ismerősen csengenek. De mit jelent ez a fogalom? Milyen szerepe van a karrierünkben? Milyen eredményeket és sikereket hozhat? Milyen eszközök állnak a rendelkezésünkre? Egyáltalán, hogyan fogjunk hozzá?
Megrendelem