A lila tehén

Hogyan tűnj ki egy olyan világban, ahol túl sok a választás és túl kevés az idő? Seth Godin erről beszél előadásában. Godin rendkívül elhivatott markentinges, akire nem igazán jellemző a mellébeszélés, őszinte és tanulságos. Alaptétele: a marketing a kiváló szolgáltatással (termékkel) kezdődik. A középszerűség az, ami biztosan bukáshoz vezet. 

Van egy jó ötleted? Ez csak az alap. A kérdés az, hogy képes vagy-e elterjeszteni az ötleted vagy sem. Ahhoz, hogy elérd amit akarsz, vagy megváltoztass valamit (amit meg akarsz változtatni) ahhoz, hogy ez megtörténhessen, rá kell jönnöd, hogyan terjeszd az ötleted. Figyelemre érdemesnek kell lenned. Teljesen mindegy, hogy egy kávézót üzemeltetsz, értelmiségi vagy, az üzleti életben mozogsz, vagy egy hőlégballonon repülsz. Ez mindenkire vonatkozik, függetlenül attól, hogy mit csinál. Amikor a figyelem megszerzéséről van szó, még a bizarr ötletek is jobbak, mint az unalmas próbálkozások - állítja Godin.

És hogy mi köze mind ehhez a lila tehénnek? Klikk a videóra. 

Kép: innen.

Mutass többet
Énmárka, személyes márka, personal brand. Ezek a kifejezések ma már sokaknak ismerősen csengenek. De mit jelent ez a fogalom? Milyen szerepe van a karrierünkben? Milyen eredményeket és sikereket hozhat? Milyen eszközök állnak a rendelkezésünkre? Egyáltalán, hogyan fogjunk hozzá?
Megrendelem