Hanna Pahn szerelmes levele

Hanna Pahn állást keresett. Írt önéletrajzot, rendbe tette a Linkedin profilját. Szorgalmasan böngészte az álláshirdetéseket, bejelentkezett munkaközvetítő cégekhez, majd számtalan helyre elküldte az önéletrajzát. Az eredmény? Néhány interjú, de állás sehol. Ráadásul Pahn nem pusztán állást akart, hanem jó munkát. 

Néhány hónap keresgélés után elgondolkodott, vajon mi lehet a probléma. Strtaégiát váltott és kidobta az önéletrajzát. "Az volt a problémám, hogy az önéletrajzban nem tudtam jól bemutatni, hogy igazából mennyire kreatív, energikus és lendületes vagyok. Szóval más utat kellett találnom. Valahogy el kellett mondanom, miért és milyen munkát akarok. Ekkor jöttem rá, hogy másképp kell megközelítenem a dolgot. Egy vizuális szerelmes levelet kell készítenem, ami meggyőzi a céget arról, hogy rám van szükségük. Megvolt a stratégia, mást csak a megfelelő céget kellett megtalálnom." 

Tehát, Hanna Pahn tovább keresett és rábukkant a SlideRocketre. A cég webes prezentációs eszközt ajánl a felhasználók számára. Ezzel az alkalmazással Pahn elkészítette a prezentációját. 

Már csak el kellett juttatnia a prezentációt a megfelelő emberhez. A Twiteren megkereste a cég vezetőjét. 

A sztori vége: Hanna Pahn a SlideRocket csapatát erősíti azóta. 

Keresnél így állást?

Ha tetszett a poszt, csatlakozz a Personal branding közösséghez. Klikk ide.

Képek: innen és innen.

 

Mutass többet
Énmárka, személyes márka, personal brand. Ezek a kifejezések ma már sokaknak ismerősen csengenek. De mit jelent ez a fogalom? Milyen szerepe van a karrierünkben? Milyen eredményeket és sikereket hozhat? Milyen eszközök állnak a rendelkezésünkre? Egyáltalán, hogyan fogjunk hozzá?
Megrendelem