A böllér

"Ha újjászületnék, mint tehén....Jó életet szeretnék, jó halált és egy hentest, aki szereti a húsomat" - mondja Dario Cecchini, aki a 250 éve családi tulajdonban lévő üzletet 30 éve örökölte.

Dario vezetésével a bolt a húsimádók zarándokhelyévé vált. A toszkanai hentes, ma már saját márkás termékeket is árul, éttermet üzemeltet és a mai napig gyakran ott áll a pult másik oldalán. Emellett egyre nagyobb figyelmet fordít a tudatos kommunikációra is. Így, Dario Cecchini nemzetközileg elismert márkanévvé vált. Írt róla a New York Times, a New Yorker ódákat zengett az üzletéről és filozófiájáról, de szerepelt Anthony Bourdain No Reservations (Travel Chanel) című műsorában is.  

A húsdarabolás mestere, nem akart és nem akar a világ legjobb hentese lenni: "Csak próbálom a munkámat jól végezni. Próbálom a családom hagyományait magas színvonalon tovább vinni, a hagyományokat tisztelni".  Minden jel szerint ez sikerült is neki, hiszen neve mágnesként vonzza a vásárlókat. Köztük nagynevű étterem tulajdonosokat és séfeket, mint például Alice WatersMario Batali vagy Jamie Oliver

Ha credojáról kérdezik, Dante Alighieri Isteni színjátékának Purgatóriumi jelenetét idézi (mint az alábbi videóban is)  "te benned találta lelkem világító tornyát/Úgy tettél, mint kik sötét éjbe mennek/s fáklyát visznek, de nem látják a fényét, csak az utánuk jövő örül ennek".

Dario hentes és vállalkozó, aki szenvedélyesen ápolja a szakmája és ezzel együtt a családja hagyományait. Minőség, szakmai alázat és emberség (bármilyen furcsán is hangzik egy mészáros esetében) ezek a Cecchini márka jellemzői. És persze Dario kissé teátrális személyisége. 

Mint ahogy Dario történetéből is kitűnik, az erős énmárkához  elengedhetetlen, hogy megtalád mi az, amit jól és elkötelezetten tudsz csinálni valamint az értékeid következetes képviselete. Majd ezekhez kell megtalálnod a hozzád leginkább passzoló kommunikációs eszközöket és felületeket. De ezek közül is csak azokat, melyek hozzád és a céljaidhoz legjobban passzolnak. 

Ha tetszett a poszt, csatlakozz a Personal branding közösséghez. Klikk ide.

Képek 

Mutass többet
Énmárka, személyes márka, personal brand. Ezek a kifejezések ma már sokaknak ismerősen csengenek. De mit jelent ez a fogalom? Milyen szerepe van a karrierünkben? Milyen eredményeket és sikereket hozhat? Milyen eszközök állnak a rendelkezésünkre? Egyáltalán, hogyan fogjunk hozzá?
Megrendelem