Kurt Vonnegut történet-tipológiája

Számtalan történettel találkozunk nap, mint nap. Történeteket mesélünk, hallgatunk és történeteket mesélnek rólunk. Történeteinket más történetek igazolják és hitelesítik. A sikeres márka jó történetet mesél. Egy jó történet ismerős és mégis eredeti, mai és mégis időtlen, vonzó és izgalmas. A jó történetek beépülnek az emlékeink közé és tovább meséljük őket. 

De tulajdonképpen hány féle típusa van a történeteknek? A zseniális író, Kurt Vonnegut szerint, pusztán három. És, hogy mi is ez a három típus? Megtudhatod az alábbi videóból, ahol a Bajnokok reggelijének szerzője bemutatja a történet típusokat, a rá jellemző iróniával és zsenialitással.

Ha tetszett a poszt, csatlakozz a Personal branding közösséghez. Klikk ide.

Kép: innen.

Mutass többet
Énmárka, személyes márka, personal brand. Ezek a kifejezések ma már sokaknak ismerősen csengenek. De mit jelent ez a fogalom? Milyen szerepe van a karrierünkben? Milyen eredményeket és sikereket hozhat? Milyen eszközök állnak a rendelkezésünkre? Egyáltalán, hogyan fogjunk hozzá?
Megrendelem