A kicsi az új nagy

Szeretnél egy kissé másképp gondolkozni az üzletről és marketingről? Akkor ajánlom Seth Godin marketing guru, Small Is the New Big című könyvét. Godin mondanivalójának összefoglalója (a kicsiség szellemében): légy figyelemre méltó. Ezt persze könnyű mondani, de annál nehezebb megvalósítani.

A könyvben 193 rövid esszé - eredetileg blog bejegyzés - található abc sorrendbe rendezve. Nem minden bejegyzés kapcsolódik az üzleti szférához, de mindegyik a címben megjelölt gondolatot helyezi más és más kontextusba. A vezérfonal: ma már nem feltétlenül előny, ha iparági óriás a céged. A kicsiség segíti a kapcsolatépítést, a tiszteleten alapuló viszony kialakítását és megtartását. Legyen szó ügyfélről, a kollégákról, vagy bárkiről, aki kapcsolatba kerül egy céggel.

A rugalmasság, a tisztelet, a csak rád illetve a cégedre jellemző jó történetek, aztán maguktól is villámgyorsan terjednek. Ennél már csak, a hazugság, a rossz szolgáltatás híre terjed gyorsabban. Godin szerint, a középszerűség az, ami biztosan bukáshoz vezet. Figyelemre méltónak kell lenned - mondja - és ez csak rajtad múlik. Ebben nincs is semmi meglepő, hiszen tökéletesen egybevág a szerző marketingről vallott alaptételével: a marketing a kiváló szolgáltatással (termékkel) kezdődik.

A Small Is The New Big egy informatív könyv hitelességről, kiválóságról és az igazán jó marketingről. 

Ha tetszett a poszt, csatlakozz a Personal branding közösséghez. Klikk ide.

Képek: Google.

Mutass többet
Énmárka, személyes márka, personal brand. Ezek a kifejezések ma már sokaknak ismerősen csengenek. De mit jelent ez a fogalom? Milyen szerepe van a karrierünkben? Milyen eredményeket és sikereket hozhat? Milyen eszközök állnak a rendelkezésünkre? Egyáltalán, hogyan fogjunk hozzá?
Megrendelem