Arianna Huffington tanácsa

A görög származású Arianna Huffington élete elég ellentmondásos. Volt politikai kommentátor és kaliforniai kormányzójelölt. Antifeminista és a női egyenjogúság szószólja. A republikánus kongresszusi házelnök Newt Gingrich híve és a demokrata Barack Obama támogatója. Írt könyvet Maria Callasról, valamint Pablo Picassoról és vádolták plágiummal is.

Hívei ezerarcú, mindig változásra kész nőnek tartják, ellendrukkerei, pedig kaméleonnak. Egy biztos, elég jó döntéseket hozott a karrierje során. Kitartó munkával egyszerű újságíróból, mára a világ egyik legbefolyásosabb személyiséggé vált a média világában. Az általa alapított hír és közéleti portált - a Huffington Postot - 315 millió dollárért eladta az AOL média és telekommunikációs vállalatnak.screen_shot_2015-02-27_at_15_10_05.png

Napi 18 órát dolgozott míg nem 2007-ben, egyik nap az irodájában elvesztette az eszméletét, lefejelte az asztalát és csak órák múlva vérben ázva tért magához. A vizsgálatok súlyos kimerültséget állapítottak meg. Ez volt az a pont, amikor felkellett tennie magának a kérdést: vajon megfelelőek-e a prioritásai? A válasz egyértelműen nemleges volt. Ezért váltott és átalakította életét. Három évvel később a TED színpadán mondja el, hogy mire jutott.  

Ha tetszett a poszt, kattinst a jobb felső sarokban a "követem" gombra, hogy elsőként értesülhess az új bejegyzésekről.

Kép: innen és innen.

Mutass többet
Énmárka, személyes márka, personal brand. Ezek a kifejezések ma már sokaknak ismerősen csengenek. De mit jelent ez a fogalom? Milyen szerepe van a karrierünkben? Milyen eredményeket és sikereket hozhat? Milyen eszközök állnak a rendelkezésünkre? Egyáltalán, hogyan fogjunk hozzá?
Megrendelem