10-20-30 avagy Guy Kawasaki tanácsai

Nem kell, hogy a prezentációk unalmasak legyenek - vallja Guy Kawasaki és rögtön ad is néhány tanácsot.

Kawasaki jelenleg az Alltop.com online magazin és a Garage Technology Ventures társ-alapítója. De a neve onnan is ismerős lehet, hogy korábban az Apple vezető evangélistája volt és olyan sikerkönyvek fűzödnek a nevéhez, mint a Szabályok forradalmároknak, a Hogyan őrjítsük meg a konkurenciát vagy a mostanában megjelent Enchantment: The Art of Changing Hearts, Minds, and Actions. Szóval, ha valaki akkor ő tud valamit arról, hogyan kell izgalmasan tálalni egy-egy terméket vagy szolgáltatást. Most éppen az unalmas prezentációk számának csökkentését vette a fejébe. Az alábbi videóban Lisa Nirrel kérdései mentén beszél a jó prezentáció titkairól. Például az is kiderül, hogy mi is az a 10-20-30-as szabály?

Ha tetszett a poszt , csatlakozz te is a Facebook Personal branding közösségéhez. Klikk ide.

Mutass többet
Énmárka, személyes márka, personal brand. Ezek a kifejezések ma már sokaknak ismerősen csengenek. De mit jelent ez a fogalom? Milyen szerepe van a karrierünkben? Milyen eredményeket és sikereket hozhat? Milyen eszközök állnak a rendelkezésünkre? Egyáltalán, hogyan fogjunk hozzá?
Megrendelem