10-20-30 avagy Guy Kawasaki tanácsai

Guy Kawasakiaz Alltop.com online magazin és a Garage Technology Ventures társ-alapítója. Korábban az Apple vezető evangélistája volt és olyan sikerkönyvek fűzödnek a nevéhez, mint a Szabályok forradalmároknak, a Hogyan őrjítsük meg a konkurenciát vagy a mostanában megjelent "Enchantment: The Art of Changing Hearts, Minds, and Actions".

A prezentációk 90%-a unalmas (na jó 95%-a). Ilyen környezetben, hatalmas versenyelőnyt jelent, ha valaki remekül prezentál. Éppen ezért, Lisa Nirell arról kérdezte Kawasakit, hogy mi a jó prezentáció titka. Lássuk, Kawasaki mit javasol! Mi is az a 10-20-30-as szabály?

Ha tetszett a poszt , csatlakozz te is a Facebook Personal branding közösségéhez. Klikk ide.

Mutass többet
Énmárka, személyes márka, personal brand. Ezek a kifejezések ma már sokaknak ismerősen csengenek. De mit jelent ez a fogalom? Milyen szerepe van a karrierünkben? Milyen eredményeket és sikereket hozhat? Milyen eszközök állnak a rendelkezésünkre? Egyáltalán, hogyan fogjunk hozzá?
Megrendelem