Brand a lelke mindennek

Az énmárkaépítésének nincs egyetlen, mindenkire alkalmazható receptje. A megfelelő mixet mindenkinek magának kell kikevernie. Persze, azért a jó példákat sem árt tanulmányozni.

Ha körülnézünk a világban, akkor számos erős én-márkával rendelkező embert találunk. Ilyen például Oprah Winfrey, Bill Gates, Barack Obama vagy Paul Bocuse, hogy csak a legismertebbeket említsem. Ami közös bennük, hogy személyes értékrendet is közvetítetenek, nem félnek a személyiségüket megmutatni és a valós teljesítmény nyújtja az alapot. Hiszen teljesítmény és tudás nélkül, legfeljebb egy jól felépített image-ról beszélhetünk. 

De a külföldi példák után, most inkább nézzünk körül itthon! Talán Geszti Péter, a mi David Ogilvynk? Vagy Stahl Judit az, akit a magyar Martha Stewartnak nevezhetünk? Esetleg Hajdú Péter, Pannónia Jay Lenoja? 

Tehát a kérdés: Kinek van erős én-márkája Magyarországon? A jelöltek neveit, kommentben várom!

Ha tetszett a poszt , csatlakozz te is a Facebook Personal branding közösségéhez. Klikk ide.

Mutass többet
Énmárka, személyes márka, personal brand. Ezek a kifejezések ma már sokaknak ismerősen csengenek. De mit jelent ez a fogalom? Milyen szerepe van a karrierünkben? Milyen eredményeket és sikereket hozhat? Milyen eszközök állnak a rendelkezésünkre? Egyáltalán, hogyan fogjunk hozzá?
Megrendelem