Brand a lelke mindennek

Az erős én-márka építésének nincs egyetlen, mindenkire alkalmazható receptje. De ami biztos, hogy mindenképpen kell hozzá teljesítmény, személyiség és értékek. Hiszen teljesítmény és tudás nélkül, legfeljebb egy jól felépített image-ról beszélhetünk. Ha körülnézünk a világban, akkor számos erős én-márkával rendelkező embert találunk. Ilyen például Oprah Winfrey, Bill Gates, Barack Obama vagy Paul Bocuse, hogy csak a legismertebbeket említsem.

De most inkább, itthon nézzünk körül! Talán Geszti Péter, a mi David Ogilvynk? Vagy Stahl Judit az, akit a magyar Martha Stewartnak nevezhetünk? Esetleg Hajdú Péter, Pannónia Jay Lenoja? 

Tehát a kérdés: Kinek van erős én-márkája Magyarországon? A jelöltek neveit, kommentben várom!

Ha tetszett a poszt , csatlakozz te is a Facebook Personal branding közösségéhez. Klikk ide.

Mutass többet
Énmárka, személyes márka, personal brand. Ezek a kifejezések ma már sokaknak ismerősen csengenek. De mit jelent ez a fogalom? Milyen szerepe van a karrierünkben? Milyen eredményeket és sikereket hozhat? Milyen eszközök állnak a rendelkezésünkre? Egyáltalán, hogyan fogjunk hozzá?
Megrendelem