Smsezett, kirúgták

Akik olvassák a blogot tudják, hogy a következetesség és a konzisztens viselkedés elengedhetetlen a márkaépítésben. Csak így lehetsz hiteles és ezáltal tudod megmutatni a számodra fontos értékeket is. Persze ez azzal is jár, hogy nem fog mindenki szeretni, de ez talán nem is baj. A cél nem az, hogy mindenki elégedett legyen, hanem az, hogy a legjobb ügyfeleid legyenek azok. E mellett az eredeti, érdekes megoldások sem ártanak, amire mások is felfigyelnek. Hiszen hiába vagy a legjobb szakértő a területeden, ha ezzel csak te vagy tisztában.

A mai történettel kivételesen a vállalati márkák világába látogatunk. Az Alamo Drafthouse hálózat mozijaiban a vetítések alatt nem engedélyezik a telefonálást és az sms küldést. A szabályszegőket kitessékelik a teremből (erre már a bejáratnál felhívják a figyelmet). Történt, hogy valaki nem vette komolyan ezt a szabályt, ezért kirakták a moziból. A kiebrudalt látogató, rögvest telfonált és üzenetet hagyott a cég üzenetrögzítőjén. A mozi vezetősége, a minősíthetetlen hangnemű üzenetet közzé tette a blogján.

Az eredmény: majdnem 2500 támogató komment, ingyen reklám - a youtube-on eddig másfél millión nézték meg a videót - és a népszerűségük növekedése.

Ha tetszett a poszt , csatlakozz te is a Facebook Personal branding közösségéhez. Klikk ide.

Mutass többet
Énmárka, személyes márka, personal brand. Ezek a kifejezések ma már sokaknak ismerősen csengenek. De mit jelent ez a fogalom? Milyen szerepe van a karrierünkben? Milyen eredményeket és sikereket hozhat? Milyen eszközök állnak a rendelkezésünkre? Egyáltalán, hogyan fogjunk hozzá?
Megrendelem