Nem tudod, hogy mi az, amit nem tudsz

Az egyik leggyakoribb tanács, ami elhangzik personal brandinggel foglalkozó tanácsadók szájából: légy szakértő! Járj iparági konferenciákra, olvasd az iparági híreket, beszélj a hasonló területen dolgozó szakértőkkel és vegyél részt szakértők számára tartott kurzusokon.

Ez valóban fontos, hiszen így lehet lépésről-lépésre egy-egy területen, egyre elmélyültebb tudásra szert tenni. De így biztosan nem lehet megtanulni, a dolgok innovatív megközelítését vagy egy adott probléma újszerű megoldását. Egy igazán jó szakértőnek erre is szüksége van. Ahogy mondani szokták: Nem tudod, hogy mi az, amit nem tudsz. A kérdés az, hogy ezt tudva, hogyan tanulhatunk többet? 

A válasz nyilvánvaló ironikus: máshol kell körülnézni, valahol kívül. Csinálj valami olyat, olvass el valamit, vagy hallgass valamit, aminek semmi  köze a munkádhoz.  Valami olyat, aminek semmi köze, ahhoz amit tudsz. Azért, hogy egy problémát vagy egy helyzetet, úgy tudj megoldani, ahogy senki más a területeden. Az inspirációnak, az új ötleteknek valahonnan jönnie kell. Valahonnan kívülről. 

Ha tetszett a poszt , csatlakozz te is a Facebook Personal branding közösségéhez. Klikk ide.

Képek: innen.

Mutass többet
Énmárka, személyes márka, personal brand. Ezek a kifejezések ma már sokaknak ismerősen csengenek. De mit jelent ez a fogalom? Milyen szerepe van a karrierünkben? Milyen eredményeket és sikereket hozhat? Milyen eszközök állnak a rendelkezésünkre? Egyáltalán, hogyan fogjunk hozzá?
Megrendelem