Mennyit ér a névjegykártyád?

Gondolkoztál már valaha azon, hogy mennyit ér a névjegykártya, amit a kezedben tartasz? És azon, hogy egy-egy vállalati logónak mi az értéke? Ami a személyes márka esetében a névjegykártya, az a vállalati márkák esetében a logó. De mennyit is ér egy vállalati logó?

Hát, önmagában, igen keveset. Például, a Nike pipáját 40 évvel ezelőtt, 35 dollárért tervezte Carolyn Davidson.  Ez a kis lendületes vonal ma a világ legértékesebb márkáinak ranglistáján a 25. helyet jelképezi és becsült értéke 13 milliárd dollár. Fontos, hogy jelképezi, hiszen ezt a vállalat által belefektetett idő, pénz és munka teszi lehetővé. Összességében: az a teljesítmény és minőség, amit tartósan képviselnek és nyújtanak a vásárlóiknak.

Tehát, amikor a saját márkád értékét próbálod megbecsülni, akkor nem a logó-névjegy számít, hanem az a teljesítmény, amit szimbolizál.

Szóval, mennyit ér a névjegykártyád?

Képek: innen.

Mutass többet
Énmárka, személyes márka, personal brand. Ezek a kifejezések ma már sokaknak ismerősen csengenek. De mit jelent ez a fogalom? Milyen szerepe van a karrierünkben? Milyen eredményeket és sikereket hozhat? Milyen eszközök állnak a rendelkezésünkre? Egyáltalán, hogyan fogjunk hozzá?
Megrendelem