Olvasói levél

A napokban egy levél landolt a postafiókomban. A levélíró, arra volt kíváncsi milyen céges aláírást használjon az e-mailjei végén. Rengeteg megoldás létezik, az adott helyzettől és poziciótól függ, kinek, mi felel meg a legjobban. Azonban van néhány dolog, amit mindenkinek érdemes figyelembe vennie:

Ne legyen túl hosszú (maximum négy sor). Ha egy sorba több információ kerül, érdemes vonallal vagy kettősponttal elválasztani a szöveget. 

Az egyszerű szöveget javaslom. A túl színes, túl designolt aláírás bonyodalmakhoz vezethet. Ugyanígy a html formázást sem pártolom, ki tudja, hogy jelenik meg a másik félnél.

Mindenből csak egy szerepeljen (egy mobilszám, egy telefonszám, skype stb.). A postai cím nem feltétlenül szükséges. A LinkedIn profilodat is megadhatod és az e-mail címedet is érdemes az aláírásban szerepeltetni. 

 

Érdemes, több változatot készíteni. Legalább egy hosszabb és egy rövidebb (válaszlevélhez) verziót.

A fénykép beillesztését - bár az első alkalommal személyes jelleget ad - én kerülném. Feleslegesen megnöveli a levélméretét, ráadásul egy idő után elég zavaró. Ugyanez igaz az animált céges logóra is.

Alap verzió, amit ízlésed és igényeid szerint variálhatsz:
--
Kovács István
ügyvezető | Kismacska Kft.
+36-30-555-5555 | kovacs.istvan@kismacska.com | http://www.websiteurl.com
Twitter: http://twitter.com/twittername | LinkedIn: http://linkedin.com/in/linkedinname

Válaszhoz:
--
Kovács István
+36-30-555-5555
http://www.websiteurl.com

Mit tennél hozzá a listához?

Kép: itt.

Mutass többet
Énmárka, személyes márka, personal brand. Ezek a kifejezések ma már sokaknak ismerősen csengenek. De mit jelent ez a fogalom? Milyen szerepe van a karrierünkben? Milyen eredményeket és sikereket hozhat? Milyen eszközök állnak a rendelkezésünkre? Egyáltalán, hogyan fogjunk hozzá?
Megrendelem