A főnököd egy disznó?

A KRConnect, Kevin Roberts, a Saatchi & Saatchi - a világ egyik vezető kreatív ügynöksége - kreatívigazgatójának blogja, az egyik kedvencem. Szellemes, szórakoztató és remek példája annak, hogy egy blog hogyan járulhat hozzá az első számú vezető személyes márkájának építéséhez.

A posztok alapján úgy tűnik, hogy sok minden van ebben a pasiban, ami nem feltétlenül jellemző egy átlagos vezetőre: igen inspiráló személyiség, van humora és humorérzéke, akkor is, amikor róla van szó.  De nem csak a posztok alapján - örök szkeptikusként -, megkérdeztem egy barátomat, aki hosszú éveket dolgozott Robertsszel, és ő is megerősítette ezt. De akárhogy is van, a blogot olvasásra ajánlom.

Kedvcsinálóként, íme, a keddi bejegyzés:

"A KRConnect olvasók tudják, szeretem Olaszországot, és sok személyes kapcsolat is fűz hozzá: a néhai, és kedves Paolo Ettorre, az olasz menyem Clarissa, a fiam Ben és  két gyerekük: Stella és Chloe, jó barátom az egykori rögbi csillag John Kirwan és felesége Fiorella, barátom Renzo Rosso of Diesela, a világ legjobb óratervezője (Giuliano Mazzuoli), a L'Espresso, Olaszország vezető hetilapja, amelybe negyedévente írtam az elmúlt hét évben, a barátaim az Illynél...és a mindig inventív Saatchi & Saatchi család, római és milánói vezetője Fabrizio Caprara és Giuseppe Caiazza. Olaszországban régi hagyomány, hogy az év elején, vesznek egy malacot, felhizlalják, majd levágják ... az olaszok a malac minden porcikáját felhasználják - a fülétől a farkáig ...íme egy történet Fabriziotól, az utolsó látogatásomról.

A főnököd egy disznó? Ez egy olyan kérdés, amit mindenkinek fel kell tennie! Kezeljük Kevint mint egy malacot, nem is, inkább mint egy sertést. Ezért biztosan nem rúg ki bennünket! Közismert, hogy a sertés minden részét fel lehet használni és semmi sem megy kárba. Amikor Kevin egyik olaszországi látogatását szerveztük - kollégámmal, Giuseppe Caiazzaval - azt mondtuk: "tekintsük Kevint disznónak,  használjuk fel őt maximálisan". Egy percet se pazaroljunk el az ő drága idejéből. Kitöltjük a napját fontos találkozókkal, beszédekkel, interjúkkal és fotózással. Megkérjük, hogy írjon levelet az ügyfeleknek a kilátásokról. És mivel egy kép többet mond ezer szónál, megkértük Andrea Afeltrát, hogy rajzolja le Kevint úgy, mintha a hentesnél lenne. Íme, az eredmény. Minket nem lehet hibáztatni: Kevin mindig arra ösztönöz bennünket, hogy legyünk merészek és pimaszok, nem tettünk semmi rosszat,hiszen mi csak engedelmeskedtünk!"

Ha tetszett a poszt, csatlakozz te is a Facebook Personal branding közösségéhez. Klikk ide.

Képek: innen és innen.

 

Mutass többet
Énmárka, személyes márka, personal brand. Ezek a kifejezések ma már sokaknak ismerősen csengenek. De mit jelent ez a fogalom? Milyen szerepe van a karrierünkben? Milyen eredményeket és sikereket hozhat? Milyen eszközök állnak a rendelkezésünkre? Egyáltalán, hogyan fogjunk hozzá?
Megrendelem