Következetesség

Nem kérdéses, hogy a személyes arculati elemek, a minőség és a személyes kiválóság ma sokkal fontosabb, mint valaha. Ezek közül a konzisztencia a legnehezebb. Érdemes végiggondolni, hogy a személyes márkádra jellemző elemek valóban folyamatosan és következetesen megjelennek-e minden területen:


  • minden egyes munkában, és ahogy azt elvégzed,
  • az általad küldött e-mailekben,
  • minden hangposta üzenetben, amit hagysz,
  • abban a hangüzenetben, amit mások hallanak, amikor megpróbálnak elérni,
  • milyen az e-mailjeid végén az aláírásod,
  • a profilodban, a közösségi oldalakon (LinkedIn, Twitter, Facebook, stb.),
  • az írott anyagaidban (jelentés, elemzés, emlékeztető, cikk, hírlevél, levél, prospektus, stb.),
  • ahogy bemutatkozol,
  • a fizikai megjelenésedben (ruha, stílus, ápoltság),
  • szakmai - formális és informális - beszélgetésekben,
  • társadalmi- és a szakmai szervezetekben vállalt szerepeidben.

Te mit tennél hozzá?

Kép: innen.

Mutass többet
Énmárka, személyes márka, personal brand. Ezek a kifejezések ma már sokaknak ismerősen csengenek. De mit jelent ez a fogalom? Milyen szerepe van a karrierünkben? Milyen eredményeket és sikereket hozhat? Milyen eszközök állnak a rendelkezésünkre? Egyáltalán, hogyan fogjunk hozzá?
Megrendelem