Szempontok az alkalmazáshoz

Az erős énmárka alapja az önismeret, e mellett tudnod kell ki a közönséged és kik a lehetséges versenytársaid. Milyen szempontok alapján érdemes nekifogni az énmárkád építéséhez és alkalmazásához? Ezeket a témaköröket járom körül, szerdánként, öt héten keresztül.

Az egyik legfontosabb eleme a sikeres én-márkának az összhang és következetesség. Minden felületen és minden helyzetben érdemes ugyanazt az üzenetet és márkajellemzőket képviselni. Hiszen minden egyes tettünkkel, megnyilvánulásunkkal folyamatosan építjük és alakítjuk az én-márkánkat.

A hiteles kommunikáció jelentősége sem alábecsülendő. Ehhez az kell, hogy céljainkat szem előtt tartva, tudatosan és átgondoltan kommunikálunk. Amit mondunk, és amit teszünk legyen összhangban. A bort iszik, de vizet prédikál attitűddel, nem érhetjük el az áhított erős én-márkát, sőt….

E mellett az sem árt, ha a külsőségek is igazodnák a kívánt én-márkához. A megjelenésünk, a névjegykártyánk, a tárgyaink, az irodánk és még sorolhatnám. Azonban ne csak a külsőségeket hangsúlyozzuk.

Mindig érdemes számodra példákat, mintákat megnézni. Hiszen ezekből mindig lehet tanulni és ötleteket gyűjteni. De soha ne másolj, hiszen a cél: a csak rád jellemző értékek megjelenítése. A te személyiséged teszi egyedivé és érdekessé az én-márkádat.


Az „elég jó”, nem elég jó. A középszerűség tönkreteszi a befektetett munkádat és a személyes márkádat. Teljesítmény és kiválóság nélkül nem megy.
Ne feledkezz meg a közönségedről és az igényeikről, hiszen nélkülük a márkád értéktelen.

Képek: innen és innen.

Ha tetszett a poszt, csatlakozz te is a Facebook Personal branding közösségéhez. Klikk ide.
 

Mutass többet
Énmárka, személyes márka, personal brand. Ezek a kifejezések ma már sokaknak ismerősen csengenek. De mit jelent ez a fogalom? Milyen szerepe van a karrierünkben? Milyen eredményeket és sikereket hozhat? Milyen eszközök állnak a rendelkezésünkre? Egyáltalán, hogyan fogjunk hozzá?
Megrendelem