Gyertya-probléma

Tudod, hogy mi a gyertya-probléma? 1945-ben egy Karl Duncker nevű pszichológus végezte el ezt a kísérletet - amit azóta is számosan megismételtek. A kísérlet résztvevőit bevitte egy szobába, ahol volt egy asztal, egy doboz rajzszög, gyufa és egy gyertya. A feladat: rögzítsd a falra a gyertyát úgy, hogy ne csepegjen a viasz az asztalra. Te hogyan oldanád meg a feladatot?

candle-problem-heuristic.png

A megoldást és azt, hogy ennek mi köze a motivációhoz az alábbi videóból megtudhatod.

Ha tetszett a poszt, csatlakozz te is a Facebook Personal branding közösségéhez. Klikk ide.

 

Mutass többet
Énmárka, személyes márka, personal brand. Ezek a kifejezések ma már sokaknak ismerősen csengenek. De mit jelent ez a fogalom? Milyen szerepe van a karrierünkben? Milyen eredményeket és sikereket hozhat? Milyen eszközök állnak a rendelkezésünkre? Egyáltalán, hogyan fogjunk hozzá?
Megrendelem