Ismered a közönséged?

Már alapos önismerettel rendelkezel és pontosan tudod, hogy mi a célod, akkor itt az ideje, hogy megismerd a közönséged. Nem ismerem a céljaidat, ezért nehéz megmondanom mi az, amit mindenképp meg kell tudnod azokról, akikhez szólni szeretnél és mi az, ami felesleges. Ezért, kérlek, minden egyes pontnál gondold végig fontos-e az adott információ az énmárkád szempontjából.

Nők vagy férfiak? Milyen idősek? Mekkora a jövedelmük? Jómódú, jól kereső középosztálybeli, vagy alig tudja fizetni a számláit?

A megcélzott közönség Magyarországon él vagy nemzetközi? Városban élnek vagy faluban? De az is lehet, hogy csak a környékeden élők fontosak neked.

Mi a családi állapotuk? Házasok vagy egyedülélők? Esetleg elváltak vagy éppen azok, akik most tartották az eljegyzésüket? Van-e gyerekük? Ha van, milyen korú?

Mi a legmagasabb iskolai végzettségük? Hol állnak a karrierjükben? Frissen végzett diplomások vagy már évek óta dolgoznak? Milyen pozicióban? Vezetők, középvezetők vagy beosztottak?

Mivel töltik a szabadidejüket és hol? Van-e valamilyen hobbijuk vagy speciális érdeklődési körük? Tartanak-e házi állatot? (Sokan házi kedvencüket a gyerekükként kezelik. Gondolj csak az elkötelezett kutyatartókra.)

Van olyan termék, amit rendszeresen vásárolnak? Ha igen, akkor hol? Járnak étterembe? Ha igen hova?

Milyen technológiai kütyüket használnak és mire (számítógép, mobiltelefon, stb.)?

Néznek tv-t? Ha igen, mit néznek? Milyen újságokat, magazinokat olvasnak? Milyen blogokat és weboldalakat látogatnak leggyakrabban? Facebook és Twitter függők vagy felesleges időpocsékolásnak tartják? Egyáltalán hogyan és honnan tájékozódnak? Hogyan keresnek megoldásokat a problémáikra?

Van-e valami azonos álmuk vagy reményük? Van valami, ami közös a közönségeddel? Közös érdeklődési terület, élethelyzet, megoldandó probléma, készség, vagy szenvedély?

Képek innen.

Ha tetszett a poszt, csatlakozz te is a Facebook Personal branding közösségéhez. Klikk ide.
 

Mutass többet
Énmárka, személyes márka, personal brand. Ezek a kifejezések ma már sokaknak ismerősen csengenek. De mit jelent ez a fogalom? Milyen szerepe van a karrierünkben? Milyen eredményeket és sikereket hozhat? Milyen eszközök állnak a rendelkezésünkre? Egyáltalán, hogyan fogjunk hozzá?
Megrendelem