A statisztika unalmas?

A statisztika tényleg unalmas? A legtöbben elsőre rávágják, hogy igen. Éppen ezért, azt szokták tanácsolni, hogy ne zsúfoljuk tele a prezentációnkat adatokkal. De mi van akkor, ha adatokkal dolgozunk és nincs más választásunk?

stat.png

Szerintem nem az a kérdés, hogy mennyi adatot használunk, hanem hogyan. Íme, két zseniális példa. Az első David McCandless-től, aki újságíró és designer. Már a könyvét is nagyon szerettem és a blogjában is érdemes elmélyedni, annak aki számokkal dolgozik.

A másik Hans Rosling svéd professzor, aki híres szórakoztató statisztikáiról. Fiával és menyével ő fejlesztette ki a Trendalyzer adatvizualizációs szoftwert, mely szabadon hozzáférhető a honlapjukon és most már le is tölthető.

Ha tetszett a poszt, csatlakozz te is a Facebook Personal branding közösségéhez. Klikk ide.

Mutass többet
Énmárka, személyes márka, personal brand. Ezek a kifejezések ma már sokaknak ismerősen csengenek. De mit jelent ez a fogalom? Milyen szerepe van a karrierünkben? Milyen eredményeket és sikereket hozhat? Milyen eszközök állnak a rendelkezésünkre? Egyáltalán, hogyan fogjunk hozzá?
Megrendelem