Ami nem romlott el...

Talán hallottál, olvastál arról, hogy a GAP meg akarta változtatni a logóját. Nos, ez nem sikerült igazán jól, akkora felháborodást keltett az új logó, hogy végül is maradtak a réginél. 

 

gap-logo.jpg

Úgy tűnik, hogy a GAP ebből a leckéből megtanulta: ami nem törött el, azt nem kell megjavítani. Ez nem jelenti azt, hogy a márkák nem változhatnak, fejlődhetnek. De alapvető, hogy vonzó legyen a célközönség számára. Ha a GAP megváltoztatta volna a logóját, ez azt jelenti, hogy az is változott volna, amit árulnak? Talán nem, de egy kis változtatás is nagy hatással járhat. Ugyanez igaz az én-márkákra is. Ha már kialakítottál magadról egy képet és van egy felismerhető márkád, nem tanácsos keddről, szerdára virradóan megváltoztatni. Ez megkérdőjelezheti a hitelességedet.

Tanuljunk a GAP történetéből: gondosan mérlegeld, hogy szükség van-e változtatásra. Ha igen, jól felépített stratégiát válassz, és ne hagyd figyelmen kívül a várható reakciókat.

Mutass többet
Énmárka, személyes márka, personal brand. Ezek a kifejezések ma már sokaknak ismerősen csengenek. De mit jelent ez a fogalom? Milyen szerepe van a karrierünkben? Milyen eredményeket és sikereket hozhat? Milyen eszközök állnak a rendelkezésünkre? Egyáltalán, hogyan fogjunk hozzá?
Megrendelem