Nyomulás nélkül

“Nem akarok nyomulni, de kellene valami munka.” – sokakat érintő probléma összegződik ebben a mondatban. Mit lehet tenni egy ilyen helyzetben? 

personal_branding_1.jpg

Legyél annyira jó, hogy ne tudjanak figyelmen kívül hagyni! – ajánlja Steve Martin. De még inkább csináld olyan jól, hogy arra mások is felfigyeljenek. Röviden: mutasd meg a képességeidet! A manchastari illetőségű szövegíró, Joe Coleman komolyan vette a tanácsot és példaértékű személyes honlapot készített a képességei bemutatására. 

A honlap karakterét egyetlen frappáns ötlet adja. Az értékesítés két filozófiáját – és persze a két véglet között elhelyezkedő tartományt – mutatja be. A hard sellingtől, ami letámadja a vevőt, a soft sellingig, ami a vágyak felkeltésén alapul. Így alkalmat teremt arra, hogy Coleman megmutassa nemcsak a betűk jó barátja, hanem az ügyfeleit is érti és a legkülönbözőbb igényekhez, stílusokhoz is tud alkalmazkodni. 

www_gifcreator_me_hrf7re.gif

A honlap szövegének csiszolásába fektetett munkaórák pedig bőven megtérültek, hiszen olyan érdeklődést generált a projekt, hogy az oldal néhányszor le is fagyott a terheléstől. Persze, emellett néhány új megrendelést is hozott Coleman számára.

Tehát nem az a kérdés, hogyan nyomulj jobban, hanem az: hogyan tudod a képességeid legjavát a hozzád - habitusodhoz, személyiségedhez - passzoló stílusban megmutatni.

Mutass többet
Énmárka, személyes márka, personal brand. Ezek a kifejezések ma már sokaknak ismerősen csengenek. De mit jelent ez a fogalom? Milyen szerepe van a karrierünkben? Milyen eredményeket és sikereket hozhat? Milyen eszközök állnak a rendelkezésünkre? Egyáltalán, hogyan fogjunk hozzá?
Megrendelem