Egy tucat dolog, amit a Mikulástól tanulhatunk
Akár hiszel benne, akár nem. Akár Mikulásnak, akár Télapónak nevezed. Be kell látnod, hogy ez a pocakos, szakállas, mindig vidám figura ez egyik legerősebb énmárka a világon.
De az is lehet, hogy nem az egyik legerősebb, hanem a legerősebb énmárka. A világ minden pontján ismerik, tudják ki ő és mit képvisel. Nézzük, minek köszönhető ez!
- Egyedi ötlettel, saját piacot alakított ki.
- Egyértelmű az üzenet - Mindenki azt kapja, amit megérdemel.
- Megbízható - Mindig betartja az ígéretét, tudod mire számíthatsz tőle.
- Változatlan értékrend – Maga a nagyvonalúság és a megtestesült jóság.
- Következetes – Mindig ugyanakkor érkezik.
- Megkülönböztethető – Jellegzetes megjelenés, egyedi öltözék és egyedi közlekedési szokások.
- Ismertsége és az elismertsége egyensúlyban van.
- Van története.
- Az érzelmekre is hat.
- Mindenkivel kedves.
- Ismeri a célcsoportja jellemzőit, vágyait és fogyasztási szokásait.
- Jól működő kapcsolati hálója van – Gondolj csak a manókra, krampuszokra és titkos segítőkre.