Ki is valójában Louise Delage?

Louise Delage 8 hete regisztrált az Instagramra, ma már 20 ezerhez közelít a követői száma. De ki ő és mit tanulhatunk tőle?

screen_shot_2016-09-30_at_18_48_45.pngLouise Delage egy csinos, huszonéves párizsi lány, aki néhány hónapja érkezett meg az Instagramra. A posztjain keresztül megismerhetjük a vidám kis életét. Szép képek: Louise a medencében, a szabadban, Louise a partiban, az italával, Louise macskája, a reggelije, az ebédje, a vacsorája. Folyamatosan növekvő és aktív követői tabor. Már-már klisészerű tökéletesség. Kár, hogy semmi köze a valósághoz.screen_shot_2016-09-30_at_18_49_08.png

Louise Delage ugyanis egy kitalált személy. Pontosabban egy társadalmi célú kampány arca. A BETC kommunikációs ügynökség kreatívjainak fejéből pattant az Instagramra, hogy az Addict Aid, a függőséggel küzdő fiatalokat segítő szervezet üzenetét jutassák el, minél több fiatalhoz. A cél az volt, hogy minél többen ismerjék fel az intő jeleket a környezetükben. Ezért is szerepel, a képek többségén alkohol fogyasztásra utaló részlet. Az Instagram profil létrehozásána valós célját, nem régiben fedték fel egy videóban.

Azon túl, hogy alig két hónap alatt majd 20 ezer embert értek el közvetlenül, a videó megjelenése után az Addict Aid honlapjának forgalma ötszörösére nőtt, több mint száz cikk jelent meg a kampányról és felkapott téma lett a Twitteren. A zseniális kampányból sokat lehet tanulni, pláne ha az Instagram segítségével építenéd a személyes márkádat.screen_shot_2016-09-30_at_18_49_27.png

Ismerd a közönséged!

A kampány készítői tudták, hogy kiket szeretnének elérni, nem sajnálták az időt a megismerésükre. Tisztában voltak a szokásaikkal, hol és hogyan töltik az idejüket, mi érdekli őket, milyen applikációkat használnak. Emellett, az sem lényegtelen momentum, hogy a cél és az üzenet is kristálytiszta volt.screen_shot_2016-09-30_at_18_49_49.png

Menj utánuk!

Minél alaposabban megismered a potenciális közönséged, annál nagyobb az esélyed, hogy a megfelelő felületen és számukra is elfogadható, érdekes módon tudod elmondani. Ezért választották az Instagramot és tanulmányozták a huszonéves lányok körében népszerű bloggerek Insta profilján gyakran fellelhető beállításokat, témákat, fotó filtereket. Az-az megkeresték a mintákat, az ismert kliséket, de nem egy az egyben vették át, hanem Louise elképzelt személyiségéhez igazították. Persze, úgy, hogy az egyediség mellett az ismerősség érzete is megmaradjon.screen_shot_2016-09-30_at_18_58_39.png

 Ismerd a felület sajátosságait!

De hogyan értek el ennyi követőt, ilyen rövid idő alatt? A kreatív stáb nem pusztán a jellemző kliséket tanulmányozta, hanem a felhasználói szokásokat. Ennek ismeretében döntöttek úgy, hogy naponta kétszer-háromszor posztolnak a legforgalmasabb időszakokban, minden posztnál 20-30 hashtaget használtak – a tematika: divat, a természet, partik és szórakozás. De talán a legelmésebb húzások az volt, hogy megkeresték a véleményvezéreket és külön stratégiát készítettek az elérésükre. Ez az a több mint 3000 profil, amit Louise követett és kommentelt azért, hogy ők is felfigyeljenek rá és megosszák Louise tartalmait.

Összegezve, ne sajnáld az időt a háttér munkára, hiszen az átgondoltsággal együtt, a siker valószínűsége is megnő.

Louise profilját itt találod.

Mutass többet
Énmárka, személyes márka, personal brand. Ezek a kifejezések ma már sokaknak ismerősen csengenek. De mit jelent ez a fogalom? Milyen szerepe van a karrierünkben? Milyen eredményeket és sikereket hozhat? Milyen eszközök állnak a rendelkezésünkre? Egyáltalán, hogyan fogjunk hozzá?
Megrendelem
süti beállítások módosítása